Pozycjonowanie to ogólna nazwa wszystkich działań, których celem jest zwiększenie ruchu na stronie i pozyskanie nowych Klientów bądź po prostu odbiorców udostępnianych przez Ciebie treści. To szereg metod, dzięki którym Twoja strona stanie się lepsza od stron firm konkurencyjnych.

Musisz wiedzieć, że strona internetowa to w dzisiejszych czasach bardzo często taki pierwszy punkt styku potencjalnego użytkownika z firmą. Jeżeli chcesz, żeby więcej użytkowników sieci stało się Twoimi Klientami, musisz do nich dotrzeć. W dobie takiego przesytu informacyjnego, walka o Klienta nie sprowadza się wyłącznie do oferowania dobrych jakościowo produktów czy usług. Firma musi umieć dotrzeć ze swoimi produktami i usługami do tych użytkowników, którzy będą ich poszukiwać.

Pozycjonując firmową stronę, rozwijasz swój biznes i dajesz sobie szansę na to, by zwiększyć świadomość swojej marki.

Korzyści płynące z pozycjonowania

  • większa widoczność w Google
  • większy ruch na stronie
  • więcej Klientów
  • wyższe zarobki
  • rosnąca renoma

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Pozycjonowanie Łódź to usługa, która może być dopasowana do Twoich indywidualnych preferencji. Najpierw wykonujemy audyt SEO, czyli sprawdzamy kondycję Twojej strony i pozycje w wyszukiwarce, a następnie przedstawiamy ofertę dostosowaną do Twojego budżetu. Wydatki poniesione na pozycjonowanie strony są znacznie niższe niż zyski, jakie przynosi to działanie. Dodatkowo koszt pozycjonowania możesz zaliczyć do kosztów prowadzenia działalności i tym samym obniżyć wysokość należnego podatku.

Pozycjonowanie strony internetowej przynosi trwałe efekty i jest jedną z najskuteczniejszych form promocji. Działania pozycjonerskie sprawiają, że to Klient znajduje Ciebie. Użytkownicy sieci są coraz bardziej odporni na reklamę, ale kiedy samodzielnie poszukują konkretnych produktów lub usług, kupują je częściej. Co to oznacza dla Twojej firmy? Oznacza to, że odsetek osób, które trafią na Twoją stronę dzięki pozycjonowaniu i kupią coś, będzie większy od liczby ludzi, którzy trafili na stronę dzięki reklamie banerowej bądź z innego przekierowania.

Pozycjonowanie strony zawsze, ale to zawsze przekłada się na zysk. Im mniejsza konkurencja, tym efekty widoczne są szybciej. Im wyżej jesteś od swojej konkurencji, tym mniej Ci ona zagraża.